1. Tüm içerik bedava! Böyle devam etmesi için reklamlara tıklamayı unutma ;)

Kullandığımız Tupperware Ürünleri

'Tupperware' forumunda Seda tarafından 12 Ağustos 2015 tarihinde açılan konu

  1. Deniz Medine

    Deniz Medine İnci Üye+

    Puan:
    7,732
    haha senin aldığında peri tacımıymış :p ne güzel isimler bulmuşlar ya :D bir kereden bir şey olmaz test ediyorsunuz canım,bekliyorum o halde:gulumse:*
     
    bsyl bunu beğendi.
  2. Deniz Medine

    Deniz Medine İnci Üye+

    Puan:
    7,732
    rica ederim canım:sevimli
     
  3. bsyl

    bsyl İnci Üye+

    Puan:
    7,920
    Aynen :D :D Güzel bir sürü aparatı var tamam kuzum :* :)
     
    Deniz Medine bunu beğendi.
  4. mysterious88

    mysterious88 İnci Üye+

    Puan:
    7,597
    Kristal set hem sunumlarda hemde saklama da kullanıyorum
    Screenshot_20161229-191759.png
    Et ürünlerini çözdürürken ve sucuk pastırma gibi ürunleri saklarken kullanıyorum
    Screenshot_20161229-191716.png
    Peynir dünyası
    Screenshot_20161229-191232.png
    Tupper klasiklerinden şef
    Screenshot_20161229-191108.png
    Sürahim rengine bayilıyorum
    Screenshot_20161229-191034.png
    Berrak setiminde rengine ve şekline hayranim çok kullanısli
    Screenshot_20161229-190838.png
    Eko setim
    Screenshot_20161229-190722.png

    Miksimde hamur mayaliyorum ondan da memnunum
    Screenshot_20161229-190709.png
    Kremsanti gibi karısımlari hazirlamada kullaniyorum
    Screenshot_20161229-190508.png
     
    bsyl bunu beğendi.
  5. mysterious88

    mysterious88 İnci Üye+

    Puan:
    7,597
    Duru yagdanlık akıtmıyo tavsiye ederim
    Screenshot_20161229-190429.png
    Sera setim sebzeleri uzun sure saklıyo
    Screenshot_20161229-190118.png
    Şeker kaplarim kahvaltilik olarak da saklama kabı olarak da kullaniyorum yogurtta mayalayabilirsiniz muthis oluyo
    Screenshot_20161229-185927.png
    Antartika setim buzlukta saklama kabi olarak kullaniliyo farkli boyutlari oldugu icin farkli urunleri muhafaza edebiliyorum
    Screenshot_20161229-185759.png
    Tupper satisi yapmiyorum evlenmeden once bayagi bi almistim memnun kaldim arkadaslar unuttugum urunlerim olabilir evde olsam fotolarini oyle cekip atardim netten bulduklarimi koydum;)
     
    AylinY bunu beğendi.
  6. mmlke

    mmlke İnci Üye+

    Puan:
    6,432
    canım paylaştığın yağdanlıktan bende de var. akıtmıyo diye aldım ama sızdırma yapıyor benimkisi ya. kullandığım diğer tupper ürünlerimden memnunum ama bu neden böyle oldu anlamadım
     
    mysterious88 bunu beğendi.
  7. mysterious88

    mysterious88 İnci Üye+

    Puan:
    7,597
    Canim tupper satan birine verip incelettirmek icin gönderebilirsin varsa sıkıntısı yenisini gönderirler
     
  8. mmlke

    mmlke İnci Üye+

    Puan:
    6,432
    aa öyle birşey yapılabiliyor mu canım hiç bilmiyordum. aldığım kişiye bir sorayım o zaman ben bunu. teşekkürler bilgi için
     
    mysterious88 bunu beğendi.
  9. mine

    mine Aktif Üye+

    Puan:
    3,860
    IMG_20170210_164618_088.jpg IMG_20170210_215924.jpg IMG_20170210_215842.jpg IMG_20170210_215821.jpg IMG_20170210_162334.jpg bunlarda benim çeyizime aldığım tupperlarım daha doğrusu çoğu kuzenlerimden hediye.:) ama artık bol bol Tupper alcam :asik:begendim:):)
     
    bersel ve pembisgelin bunu beğendi.
  10. pembisgelin

    pembisgelin Aktif Üye+

    Puan:
    3,875
    mine bunu beğendi.
  11. mine

    mine Aktif Üye+

    Puan:
    3,860
    Sağol tatlım :)
     
    pembisgelin bunu beğendi.
  12. mine

    mine Aktif Üye+

    Puan:
    3,860
    IMG_20170223_152253.jpg IMG_20170223_152320.jpg IMG_20170223_152117.jpg bunlarda yeni tupperlarım :) ekstra şef bir harika :) birde prenses tacım var onun fotosunu çekmemişim :)
     
  13. rabiaaaa

    rabiaaaa Yeni Üye

    Puan:
    820
    Sedacım ben de bir şey sormak istiyorum tüm yorumları okumadım ama ben saklama kapılarını falan hep makinede yıkıyorum da su şişelerini de bulaşık makinesine atıyor musunuz?
    Bir de plastik kokusunu önleyecek bir öneriniz var mı? Gün içinde bile plastik kokusu oluyor şişede içme suyu kullanıyorum
    @Deniz Medine tıpkı sizinki gibi şişem acaba sizde de sorun oldu mu atıp yenisini alasım geliyor ama çözümü varsa çöpe gitmesin boşa :( bikaç aydır kullanıyorum..
    @melodika senin bir çözüm önerin var mı?
     
    melodika bunu beğendi.
  14. mine

    mine Aktif Üye+

    Puan:
    3,860
    Canım şişeni her su dolduruşunda ağız kısmını yıka.cam bardaklar bile 2.defaya su içemezsin kokar.o yüzden şişerinizi mümkün olduğunca sık yıkayın.makineye atabilirsin sıkıntı olmaz ama ben atmıyorum suyun sıcaklığı fazla olduğu için.birde deterjanın kötü bi marka olmamasına dikkat et buda şişede koku yapar
     
    rabiaaaa bunu beğendi.
  15. mine

    mine Aktif Üye+

    Puan:
    3,860
    IMG_20170313_210218.jpg IMG_20170313_210130.jpg yine bir tupperware günlüğüm :)
     
    melodika bunu beğendi.
  16. mine

    mine Aktif Üye+

    Puan:
    3,860
    Canım tupper ürünleri 10 yıl garantilidir fabrikadan kaynaklı bir sıkıntı ise değiştirirler.
     
  17. rabiaaaa

    rabiaaaa Yeni Üye

    Puan:
    820
    Teşekkür ederim cevabınız için Sık yıkadığımı düşünüyodum ama dediğiniz gibi aynı bardaktan bile ikinci kez su içmeyen biriyim bunu sık yıkamayı atlamışım Bulaşık makinesi deterjanı olarak fairy platinum kullanıyorum iyi olduğunu düşünüyorum ama önerilere açığım
     
  18. mine

    mine Aktif Üye+

    Puan:
    3,860
    Rica ederim tatlım ne demek inşallah çözüm olur.sorun deterjanınızdan kaynaklanmıyor diye düşünüyorum marka olarak gayet iyi.ben tupperware yeni üye oldum çeyizime uygun alabilmek için. Bu koku şikayetini bir kaç kişide daha duydum ve toplantılarda kokunun nedenini sordum.size verdiğim cevabı verdiler umarım yardımcı olmuşumdur sorun çözülür.
     

Bu Sayfayı Paylaş