1. Tüm içerik bedava! Böyle devam etmesi için reklamlara tıklamayı unutma ;)

Çeyiz Parası (evlenme Ödeneği)

'Diğer' forumunda sevim tarafından 20 Kasım 2014 tarihinde açılan konu

  1. serpilakin

    serpilakin Aday Üye

    Puan:
    310
    Teşekkürler canım.
     
    Nudem bunu beğendi.
  2. rahime agyar

    rahime agyar Aday Üye

    Puan:
    20
    6 ay degil cnm ya bnde yolladim 3 hafta icinde evrak kapandi şimdi odeme bekliyorum
     
  3. suleumt

    suleumt İnci Üye+

    Puan:
    5,292
    çeyiz parası ne oluyor biliyorsan biraz açıklar mısın?
     
  4. serpilakin

    serpilakin Aday Üye

    Puan:
    310
    Babası veya annesi vefat eden ve o kişi üzerinden maaş alan evlenecek kızlara veriliyor. Bi aylık aldığın parayı 24 ile çarpıyor sana bir kerede veriyor ama diğer 24 ay maaş alamiyosun.yani iki senelik parayı toplu olarak veriyor.
     
  5. Ozgeo

    Ozgeo Yeni Üye

    Puan:
    760
    Bu yazıyı 2 gün önce okudum bilmediğim birşey öğrendim çok teşekkür ederim benim aklkma takılan bişi var nikah kıyıp çeyiz parası için başvurduktan sonra sigortalı bir işe girsem çeyiz parasını alabilirmiyim.yoksa para gelene kadar sigortasız mı görünmem gerekiyor
     
  6. suleumt

    suleumt İnci Üye+

    Puan:
    5,292
    çok teşekkür ederim işime yaramıyor çok şükür. ama bir de evleneceklere çeyiz yardımı yapılacak diye bir durum vardı ya o mu diye düşündüm.
     
    serpilakin bunu beğendi.
  7. Tomjoad

    Tomjoad Yeni Üye

    Puan:
    510
     
  8. Tomjoad

    Tomjoad Yeni Üye

    Puan:
    510
    Merhaba cnm yeni taslak ne zaman yürürlükte ben sigortalı bi işte çalışıyorum ama her işe baslamami ve ayrilmami SGK ya bildiriyorum.Ise başladığımda babamdan dolayi aldığım aylık kesiliyor .hem çalışıp hem de maaşı alabilir miyim ?
     
  9. G_İ_Z_E_M

    G_İ_Z_E_M Yeni Üye

    Puan:
    510
     
  10. Acacallis

    Acacallis Yeni Üye

    Puan:
    830
    Çok ozur dileyerek özel bi soru sorucam nikak tarihiniz eski olduğu için yardımcı olabileceğinizi dusundum. Bende babamdan kalan bir maaş alıyorum ve bağlanma tarihi 2008den önce ben siteye baktığımda 24 katı diyordu ve bende güvenerek borca girdim su an da biraz keyfim kaçtı siz meblağ olarak ne kadar bi çeyiz parası aldınız gerildim kusura bakmayın sizide rahatsız ettim.
     
  11. rahime agyar

    rahime agyar Aday Üye

    Puan:
    20
    Yok cnm 6 ay falan hikaye ben 1 bucuk ay icinde aldim
     
  12. Şeydaykut

    Şeydaykut Aday Üye

    Puan:
    20
    Canım dilekçe mi gönderdin evlendiğine dair ve 2 ayı buldu öyle mi paranın yatması
     
    tugcecesmeci bunu beğendi.
  13. Burçinarsln

    Burçinarsln Yeni Üye

    Puan:
    627
    Ben ocak 8 de gonderdim dilekceyi subat 5inde bana evraklar geldi yani bir ay bile surmuyor aslinda :)
     
  14. ozlemgokhan

    ozlemgokhan Yeni Üye

    Puan:
    510
    Kizlar bende evlenicem sgk ya sordum basvurudan 2 ay sonra alirsiniz dediler
     
  15. Meug

    Meug Yeni Üye

    Puan:
    510
    Aylığı alırken sigortalı bir işe girince kesiliyor, diyelim işe girdim kesildi 1 sene sonra evlendim gidip başvuru yaptigimda bana bu parayı veriyor mu yoksa elimden bu imkan gidiyor mu ? İşe girmeyi düşünüyorum artık ama evliliğe 1 yıl var kafam karıştı yardımcı olursanız sevinirim
     
  16. tugcecesmeci

    tugcecesmeci Yeni Üye

    Puan:
    510
    Bende gelecek yıl evlenecegim ama suan sigortalı iste calisiyorum bu para icin sigortamin kac ay once kesilmesi gerek mesela benim babamdan maasim geri ne kadar sürede yatar ve nikahtan lac ay sonra bu para elimde olur basvurudan sonra sigortami baslatsam ne olur
     
  17. tugcecesmeci

    tugcecesmeci Yeni Üye

    Puan:
    510
    Bende gelecek yıl evlenecegim ama suan sigortalı iste calisiyorum bu para icin sigortamin kac ay once kesilmesi gerek mesela benim babamdan maasim geri ne kadar sürede yatar ve nikahtan kac ay sonra bu para elimde olur basvurudan sonra sigortami baslatsam ne olur
     
  18. Celmas

    Celmas Yeni Üye

    Puan:
    510
    Peki bu parayı aldıktansonra geri ödemesi falan olmadi değil mi ? Geri istemiyorlar
     
  19. Celmas

    Celmas Yeni Üye

    Puan:
    510
    Ceyiz parası aldıktan sonra.geri odemesi falan yok değil mi ?bende bunu merak ediyorum şimdi veriyorlar geri faizi ile almasınlar?bende evlenicem almak istedim.ama geri alıyorlar diye duydum sıkıntı yaşamamak için almaktan vazgeçtim bilgisi olan varmı?
     
  20. Celmas

    Celmas Yeni Üye

    Puan:
    510
    Tam.anlamadım bu konuyu nasıl verdiği parayı bizden geri mi alıyor ?
     

Bu Sayfayı Paylaş